sobota, 13 lutego 2016

10 faktów o Lakim

Dziesięć, pięć, piętnaście faktów o moim psie, chyba każdy to już pisał.
Ale że każdy pies jest inny i nie ma takiego samego, ja zawsze chętnie czytam takie posty, to czemu by nie napisać dziesięć faktów o moim psie może kogoś to zainteresuje :D
 

1. Laki boi się większych od siebie psów

W wieku 5 miesięcy Laki został pogryziony przez ONka i od tamtego czasu, gdy widzi większego psa od siebie zaczyna okropnie się rzucać

2. Gdy wyczuje gaz zaczyna szczekać

Może to dziwne, ale tak mój pies, gdy wyczuje gaz zaczyna szczekać, nie wiem czym to jest spowodowane, ale ma to swoje plusy.
Gdyby gaz się ulotnił spanielo by zaraz nas zaalarmował :D

3. Lu kocha las i jak na spacer tylko do lasu
Pierwszy raz w lesie Laki był jak miał prawie rok, od tamtego czasu to jest jego uzależnienie ( moje też ) takie spacery mega relaksują spaniela.

4. Z sportów jakie ćwiczymy największą frajdę sprawia nam agility i bikejoring
Agility jak ktoś nas kojarzy to wie, że się bawimy w to trochę czasu, bikejoring to chyba nieliczne grono osób wie, że coś próbujemy robić.
Ćwiczyliśmy już jakiś ponad rok temu, ale jakoś zrezygnowałam, teraz znowu coś mnie tchnęło i zaczęliśmy sobie jeździć, tak jak wcześniej pisałam las to nasze uzależnienie, więc tam najczęściej wybieramy sobie nasze trasy.

5. Laki jest psem bardzo szybko się uczącym, ale...
Właśnie jest jedno ale, Lakiego nie nauczy się byle jaką metodą nawet, gdyby próbować nauczyć przez rok.
Pod niego trzeba ustalać specialną taktykę uczenia, wtedy wszystko, szybko, sprawnie idzie.

6. Zazdrośnik #1
Chyba tak zazdrosnego psa jak Laki nigdy nie widziałam.
Przekonałam się, gdy wzięłam szczeniaka na jeden dzień pod opiekę, spanielowi serce pękało, pchał się na kolana, odpychał szczyla, żeby tylko pokazać, że on jest najlepszy i on wszystko zrobi dobrze i że on jest jedynym syneczkiem mamusi. 

7. Lu jest psem który bardzo przejmuje się moimi emocjami
Wystarczy, że będę trochę wkurzona to już nawet nie planuje pracować z Lakim.
Gdy jakieś negatywne emocje są we mnie lub jestem smutna pieso automatycznie nie chce pracować i przejmuje ten nastrój jaki ja mam.

8. " Bo ty mnie nie kochasz "Tak, Laki jest typem " obrażalskiego ".
Siądzie, odwróci głowę i za nic na świecie się go nie zmusi, żeby szedł.
Gdy bo wezmę to on potem wróci w to samo miejsce, czasami jest to uciążliwe, ale zadziwia mnie to, że pies też potrafi się obrazić.

9. Lu jest psem jednego właściciela
Chyba nie muszę tłumaczyć :D
" Innych lubię, ale mama naj naj "

10. " Czemu ty mi to robisz ? "
Laki jest typem psa, który nie lubi "pozować" do zdjęć, zaraz się niecierpliwi i zaczyna piszczeń jak by mówił " no już zrobiłaś, szybko bo ja chce już iść ", poza tym zawsze wychodzi poważnie i tylko zdjęcia jak biega, bawi się pokazują jego prawdziwą twarz, od jakiegoś czasu przyzwyczaja się, że czekanie się opłaca.




Do następnego postu Klaudia&Laki



18 komentarzy:

  1. Lubię czytać takie posty, bo zawsze dowiaduję się czegoś nowego.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie pisałam takiego postu :D.
    Daisy jest przeciwieństwiem Lakiego jeśli chodzi o numery 6, 8, 9, 10. Natomiast niektóre pozostałe są podobne :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  3. Agility to również nasz ulubiony sport :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agility to nie sport,to jest już uzależnienie <3

      Usuń
  4. "Bo ty mnie nie kochasz" skąd ja to znam:).. Lasy są fajne, ale kleszcze w nich nie:(

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, lubię je czytać ^^
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ty, dalej wahałabym się czy napisać ten post ;D

      Usuń
  6. Nie ma u Was dzikich zwierząt w lesie? Zazdroszczę, uniemożliwiają mi one dłuższe spacery...
    Również chciałabym z moimi psiakami ćwiczyć agi. lecz nie mam dobrych przeszkód.. Nero również jest zazdrosnym psem o M. i nadal nie może się pogodzić, że musi dzielić zabawki (od 9 msc.) z Mikim.. Hahaha, dużo mają wspólnego. :))

    neronon.blogspot.com


    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jedynie sarny są, dzika nie pamiętam kiedy widziałam, jedynie teraz na wiosnę nie wchodzimy w głąb lasu :D

      Usuń
  7. Nasze spaniele mają chyba ze sobą niewiele wspólnego. :D No chyba, że punkt 7- Toffi też bardzo przejmuje się moimi emocjami.
    Świetny kursor! Przepraszam, musiałam to napisać, bo bawiłam się tymi śnieżynkami przez 5 minut XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spaniel, spanielowi nie równy ^^
      A co do kursora to dzięki :D

      Usuń
  8. Nela jest bardzo podobna do Lakiego, wszystkie fakty się zgadzają oprócz 1 i 2. :D Bardzo lubię czytać takie posty.
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Shusha też nie przepada witać się z większymi psami, jakoś od nich ucieka. Zdecydowanie woli równych sobie ;) Jednak nie wiem jaka jest tego przyczyna, bo nie znam jej całej przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pogryzienie wszystko zepsuło :( :/
      Gratulacje wyciągnięcia rudego stworzenia zza krat ! ^^

      Usuń